Kup si posed
od bláznivého snu po glampingový byznys
O projektu
Originální, jedinečný, bláznivý. A se stejně bláznivým potenciálem. Tak by se dal popsat projekt TreeBee alias Kupsiposed.cz, který propaguje “život s nadhledem” – z perspektivy posedu. Ale pozor! Tenhle posed je designový, útulný a jako stvořený pro luxusní kempování neboli glamping.
Umístit jej lze bez stavebního povolení na vlastním pozemku – zahradě, louce nebo na kraji lesa. Sloužit může k soukromé relaxaci či k pronájmu dychtivým glamperům. Posed je slovy jeho autorů zkrátka investice. Nakonec, proč nevložit důvěru (a peníze) v malý příbytek, šumění lesa a duchovní očistu, spíše než ve vrtkavé kryptoměny?
Výchozí stav
Rozkaz zněl jasně: “My stavíme posedy, vy nám nastavte online marketing od A do Z. Ať od začátku všechno šlape, jak má.” A to se nám zamlouvalo. I pro nás je paradoxně jednodušší začít od nuly, než opravovat hromady chyb v nastaveních a webových kódech.
V momentě, kdy jsme nad ním převzali ochrannou ruku, měl Kupsiposed “pouze” početnou základnu fanoušků na sociálních sítích a k tomu svůj originální, lehce ztřeštěný tone of voice, který jsme mu neměli důvod měnit.:)
Co se nám povedlo za 1 rok
- Zajistit veškerá potřebná měření
- Rozjet kampaně na Google, Sklik a sociálních sítích
- Přivést na web téměř 100 000 nových uživatelů
- Doručit stovky kvalitních leadů
- Z nich vyplynuly desítky prodaných posedů
A co na to klient?
"Díky ADEO jsme se mohli od začátku plně soustředit na projekt a jeho rozvoj. Kdybychom se pokoušeli dělat si online marketing sami, nejspíš bychom tím strávili zbytečně moc času a ještě nasekali plno chyb. Takto jsme měli od počátku volné ruce a mohli jsme věnovat energii a čas tomu, v čem jsme dobří a co nás baví – a to je design a stavba posedů.
Navíc oceňujeme, že i když je náš obor trochu nestandardní, ADEO se rychle zorientovalo v našich individuálních byznysových potřebách a vytvořilo online strategii na míru. Od začátku s námi vše aktivně konzultují a kampaně průběžně vylaďují k co největší efektivitě. Spolupráci s ADEO mohu rozhodně doporučit."
Jak jsme postupovali
1. Strategie a cíle
Podobně jako u klientů standardních nemovitostí je i pro klienty-posedáře charakteristický dlouhý rozhodovací a nákupní proces. V takovém případě je ohromně důležité chování potenciálních klientů bedlivě sledovat a vyhodnocovat. A také se jim efektivně připomínat (remarketovat).
2. Realizace
Na počátku bylo potřeba co nejrychleji nastavit všechny nutné technikálie: Profily, účty, a zejména podrobné měření a analytiku, jak je vysvětleno výše. Pomocí pixelů a dalších měření trackujeme již od začátku důležité konverze, jako např. počet odeslaných formulářů, telefonátů či stažení pdf dokumentů.
Google Ads a Sklik
V rámci systémů Google Ads a Sklik jsme spustili několik typů kampaní. Ve vyhledávání cílíme na brandové a tematické výrazy, zvolené na základě analýzy klíčových slov. Dále se nám u Kuspiposed osvědčily i responzivní a nativní reklamy v obsahové síti. Jak na Seznamu tak na Google dlouhodobě remarketujeme – cílíme reklamu na uživatele, kteří již v minulosti navštívili web Kupsiposed, s cílem “pošťouchnout” je v jejich rozhodování o kus dál.
Co bude dál?
Skvěle našlápnutý projekt TreeBee / Kupsiposed plánuje v dalších letech překročit hranice Česka a zamířit na zahraniční trhy. Pro klienty designuje nové, ještě vychytanější varianty posedů i příslušenství a své portfolio rozšiřuje také o služby pro glampingová centra.
My jsme připraveni je na jejich další cestě maximálně podpořit. Posedáři nás, stejně jako všechny své fanoušky, zkrátka okouzlili a svými nekonvenčními nápady si nás omotali kolem prstu. A tak už se nemůžeme dočkat dalších společných dobrodružství ve výšinách stromů a fantazie.
Případové studie
nejen tihle už rostou s námi
Kareš Arch
Architektura úspěchu na instagramu
Gymnathlon
Jak jsme rozhýbali 5 % dětské populace v ČR
Kvalitní fotky
Zaostřeno na koncáky
Získejte strategického partnera
Proč házet peníze z okna? Přes 10 let zkušeností v online byznyse nám dává nadhled, který je pro kvalitní marketing klíčový. Dáme vašemu online marketingu jasnou strategii a směr. Tak, abyste s minimálními náklady dosahovali maximálních výsledků, a vaše značka rostla do podoby, o jaké sníte. Co vy na to?