Přeskočit na hlavní obsah

TOVYS

Když kampaň šlape jako luxusní hodinky

O TOVYS

“Vynikající přístup, kdy se mi věnoval přímo pan majitel. Poradil mi se vším, s čím bylo potřeba a ukázal mi, že nad výběrem hodinek je potřeba přemýšlet komplexněji a jak krásná dokáže hodinařina být.” 

Tahle recenze spokojeného zákazníka vydá za tisíc slov. Zakladatel firmy Tomáš Vyskočil je skutečným znalcem a milovníkem svého řemesla.

Jako vyučený hodinář založil svůj kamenný obchod na jihlavském náměstí roku 1996. Se svým týmem se v něm věnuje nejen prodeji klasických i chytrých hodinek, ale provádí také hodinářské a zlatnické opravy.

PRŮBĚH SPOLUPRÁCE

V polovině roku 2022 jsme se s majitelem dohodli na správě kampaní na sociálních sítích. Z návštěvnostních kampaní jsme se postupně začali soustředit čistě na konverze.

Později jsme od dosavadních správců přebrali také kampaně na GAds. Zde jsme vedle klasických nákupů začali měřit také poptávky a jejich výši. Drahé hodinky se totiž velmi často nejprve poptávají. Tovys pak často dokáže klientovi nabídnout lepší cenu, než je na trhu běžná.

Tato změna přístupu ke konverzím nám umožňuje komplexnější pohled na výkon kampaní a maximalizovat jejich výtěžnost.

CO SE NÁM POVEDLO

  • Na Google Ads jsme meziročně nakopli prodeje o 115 % (2024 vs. 2023). Průměrná cena za konverzi klesla o 35 %.
  • V průměru se každá 3. poptávka promění v nákup.
  • Jsme schopni vypočítat konverzní poměr poptávky včetně její hodnoty.
  • Kampaně na Metě dosahují statisícových konverzí při PNO kolem 10 % (2024)
  • Návratnost investic na Metě v průběhu dvou let správy průběžně neustále roste.
  • Využíváme externí nástroj Blue Winston, který nám umožňuje spravovat tisíce produktových položek automatizovaně.

A co na to klient?

“Na spolupráci s ADEO nedám dopustit. Vždy jsou o krok napřed a přicházejí s novými strategiemi pro posílení našeho byznysu. Oceňuji jejich tah na branku a schopnost dotahovat věci do konce. I díky nim se nám daří dlouhodobě obstát v náročné konkurenci.”

Tomáš Vyskočil
(zakladatel Tovys)

výhled do budoucna

Postupně u klienta přebíráme více a více marketingových aktivit. To nám umožňuje mít komplexnější pohled na výsledek a strategicky plánovat. Firmu se nadále daří udržovat v růstu, což v dnešní době není samozřejmost. Do budoucna plánujeme zvýšit fokus především na tvorbu zajímavého obsahu včetně produktových videí.

Případové studie

nejen tihle už rostou s námi

Tovys

Když kampaň šlape jako luxusní hodinky

Kareš Arch

Architektura úspěchu na instagramu

Gymnathlon

Jak jsme rozhýbali 5 % dětské populace v ČR

Získejte strategického partnera

Proč házet peníze z okna? Přes 10 let zkušeností v online byznyse nám dává nadhled, který je pro kvalitní marketing klíčový. Dáme vašemu online marketingu jasnou strategii a směr. Tak, abyste s minimálními náklady dosahovali maximálních výsledků, a vaše značka rostla do podoby, o jaké sníte. Co vy na to?

 

Domluvit schůzku